torstai 30. toukokuuta 2013

KESÄLOMA!

Ainakin melkein.. :) Mulla on ollut nyt niiin paljon kiireitä koulun ja kaiken muun kanssa että en oo saanu vieläkään aikaseks kirjottaa tänne mun tulevasta host perheestä, joka siis on ollut tiedossa jo varmaan yli kuukauden... Hups.
Mutta nyt kiireet on ohi ja lauantaina alkaa kesäloma jota oon ootanut jo niiin kauan!! Joten huomenna kerron kaiken kun en nyt keskellä yötä jaksa alkaa kirjoittamaan mitään romaania.

Klikatkaa kuvaa niin kuulette parasta kesäfiilistelymusaa!

...ja sittenhän mulla on Uruguayssakin yli kolmen kuukauden (?!) kesäloma kun täällä on talvi XD muahahaa!

PS. sen voin kuitenkin kertoa mun host perheestä että oon tosi tyytyväinen, ja niillä on tosi outo mutta siisti talo josta lupaan laittaa kuvan niin saatte nähdä :) heh. Tai no ne jotka ei ole nähnyt jo mun instagramissa olevaa kuvaa..


Hyvää yötä!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti