lauantai 27. huhtikuuta 2013

Introduction

Noniin eli mun nimi on siis Anna ja mä tuun kirjoittelemaan tänne blogiin mun vaihto-oppilas vuodesta Uruguayssa 2013-2014. Ajattelin että olis hauska tehä blogi niin että kaikki täällä suomessa (tai muualla) voi sitten lukea kuulumisiani maapallon toiselta puolelta ja sittenhän tietenkin tämä jää myös hauskaksi muistoksi jota voin sitten lukea jälkeenpäin :)


 Hain jo viime keväänä YFU:n kautta vaihto-oppilaaksi joten oon nyt odotellut tätä aika kauan.. Sain noin kuukausi sitten tietää että lähden luultavasti 15. elokuuta!

Jos ette tiennyt niin "guay" tarkoittaa oikeasti espanjaksi cool XD

Mutta. Sain pari viikkoa sitten jo tietää host perheeni!!!! minulle oltiin kerrottu että tieto olisi voinut tulla vaikka vasta kesän lopussa joten olin ihan shokissa :D
Hihii mut kerron sitent ens postauksessa siitä ettei tästä nyt tule liian pitkä!



(ps. tää tuntuu niin oudolta kirjottaa blogia XD ja vielä suomeks! koska oon ihan ärsyttävän perfektionisti niin musta tuntuu et kirjotan ihan tyhmiä tai outoja juttuja :D Okei teitä varmaan kiinnosti kauheasti.)

Adioos!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti