lauantai 30. marraskuuta 2013

Fotoss

Tässä tulee nyt paljon kaikennäköisiä kuvia viimeajoilta!

 Mun kaverin koira jonka nimeks annettiin nalle :D
 Paketti suomestaa
 Tea lähtemässä ajamaan autoa. Täällä monet ajaa ilman korttia ja en tajua miten ne uskaltaa xD
 Ramon ja dulce de leche jätskiää
 Minä tekemässä shortseja vanhoista farkuista joita löytyy kilokaupalla täällä olevasta baratillosta
 Meijän lähiranta

 Tea
 Niiin kaunista!
 Feden synttärit

 Nelli, minä, Sanya ja Tristan Saltossa

 YFU-ryhmä Saltossa
 CHIVITO
(= vähän niinku hampurilainen mutta "lehtipihvillä" ja sitten kunnon chivitoon laitetaan myös paistettu kananmuna ja pekonia ja välillä lisääkin juttuja)
 Mate, en hirveesti tykkää matesta koska se on jotenki tosi kitkerää(?) mutta mun abuelan sisko täällä juo mate dulcea (= matea sokerilla) josta mä tykkään paljon enemmän :D
 Yo con el mate
 La abuela (=isoäiti) ja la Rura joka on abuelan sisko.
 Abuelan keittiö
Meidän ihana talo <3
 Zoe ja mun kaverin Barbin pikkuveli
 Anaí ja meidän koirat
 Surffareita (kohta saan opetella mäkin surffaamaan jeiiii!)






 Luanan surffilauta
 Ron


 Maalattiin luokan kanssa piirustus tunneilla yhtä plazaa (=aukiota?) meidän koulun lähellä ja saatiin sen kiitokseksi koko luokka ilmaset jätskit POPIsta :))

 Minä, Camila, Mateo ja Ivan
 Joshua. Täällä on siis muodissa rastat ja kaikki on muutenkin vähän hippejä xD
 Vanilja-Dulce de leche jätskiä. aah namnamnam
Osa meidän luokasta
 Meidän talossa on aina välillä sammakkoja(?!?) ja niitä on pelottava yrittää metsästää ja heittää ulos..
 Mun kaverit täällä teki mulle perus uruguay kakun eli makeus sokeripommin joka oli tehty browniesta, dulce de lechestä ja suklaasta
 Sanya ja minää



Chauuuu!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti